Juan Carlos Bustamante

Doctor en Investigación y Técnicas de Marketing
Universidad Autónoma de Madrid

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

2014 Doctor en Investigación y Técnicas de Marketing – Universidad Autónoma de Madrid

2016
BUSTAMANTE, J., E.CHACÓN, “Estimation and Goodness-of-Fit in Latent Trait Models: A comparison among theoretical approaches”, Statistical Methodology, [season] 2016, vol. 33, no. [journalnumber], pp. 83–95

2015
BUSTAMANTE, J., “Use of mediating and moderating variables in exploring customer loyalty in service environments”, Journal of Management and Economics for Iberoamerica, [season] 2015, vol. 31, no. 136, pp. 252-262

2014
CHACÓN, E., A. M.BUSTAMANTE, J.BUSTAMANTE, L.CARABALLO, “Escala del orgullo regional fronterizo: una aproximación desde la frontera Táchira (Venezuela) – Norte de Santander (Colombia)”, Aldea Mundo, [season] 2014, vol. [journalvolum], no. 37, pp. 51-61

2017
BUSTAMANTE, J., “In-store Customer Experience: Measurement and economic-relations effects.” International Marketing Trends Conference (IMTC). 2017, [city]

Noticias del Profesor

Investigación de profesores de ESPAE aceptados por prestigiosas revistas internacionales

Tres trabajos de investigación de profesores de ESPAE aceptados por prestigiosas revistas internacionales

Los trabajos de los profesores Adriana Amaya, Juan Carlos Bustamante y Paola Ochoa han recibido la aceptación para publicar sus investigaciones en revistas de...

Movilidad internacional para empresas bajo el acuerdo comercial Ecuador – Unión Europea

La ESPAE Graduate School of Management de la ESPOL realizó este miércoles 3 de mayo la Videoconferencia: Movilidad internacional para empresas bajo el acuerdo comercial...

Determinantes de los resultados de desempeño en los mercados de exportación

El primer Seminario a Profesores del 2017 reunió a Sara Wong junto al profesor Juan Carlos Bustamante, quienes presentaron su estudio sobre: “Determinantes de...

Profesor Bustamante expuso investigación en International Marketing Trends en España

El profesor Juan Carlos Bustamante expuso su investigación: “In-store customer experience: Measurement and economic-relations effects”, en la 16 ava. International Marketing Trends Conference que se realizó en Madrid...

Últimas Publicaciones

Surpassing the emerging country threshold: Challenges for Business Government

Wong, S. & Bustamante, J.C. (2017) Surpassing the emerging country threshold: Challenges for Business Government. Artículo presentado en la Conferencia Anual BALAS 2017, Santiago,...

In-store Customer Experience: Measurement and economic-relations effects

Bustamante, J.C. (2017) In-store Customer Experience: Measurement and economic-relations effects. Artículo presentado en 16th International Marketing Trends Conference, Madrid, España. Fecha: 2017 Título: In-store Customer Experience: Measurement...

In Store Customer Experience: A first approximation in the construction of a scale

Bustamante, J.C.  (2017) In Store Customer Experience: A first approximation in the construction of a scale. Artículo presentado en ACR 2017 Latín América Conference,...

Measuring Customer Experience in Physical Retail Environments

Bustamante, J., and Rubio, N. (2017). Measuring Customer Experience in Physical Retail Environments. Journal of Service Management, 28 (5). Forthcoming Fecha: 2017 Título: Measuring Customer Experience in...