Juan Carlos Bustamante

Ph.d in Marketing Research
Universidad Autónoma de Madrid

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

2014 Doctor en Investigación y Técnicas de Marketing – Universidad Autónoma de Madrid

2017
BUSTAMANTE, J., “In-store Customer Experience: Measurement and economic-relations effects.” International Marketing Trends Conference (IMTC). 2017, [city]

2016
BUSTAMANTE, J., E.CHACÓN, “Estimation and Goodness-of-Fit in Latent Trait Models: A comparison among theoretical approaches”, Statistical Methodology, [season] 2016, vol. 33, no. [journalnumber], pp. 83–95

2015
BUSTAMANTE, J., “Use of mediating and moderating variables in exploring customer loyalty in service environments”, Journal of Management and Economics for Iberoamerica, [season] 2015, vol. 31, no. 136, pp. 252-262

2014
CHACÓN, E., A. M.BUSTAMANTE, J.BUSTAMANTE, L.CARABALLO, “Escala del orgullo regional fronterizo: una aproximación desde la frontera Táchira (Venezuela) – Norte de Santander (Colombia)”, Aldea Mundo, [season] 2014, vol. [journalvolum], no. 37, pp. 51-61

Noticias del Profesor

Investigación de profesores Bustamante y Amaya se presentó ante profesores

En el Seminario a profesores de septiembre se expuso la investigación: "Understanding the Effects of Customer Participation in Financial Service for the Non-banked customers:...

Se marca hoja de ruta para convertir a Guayaquil en un Hub de Innovación

La Alianza para el Emprendimiento e Innovación (AEI) y ESPAE Graduate School of Management de la ESPOL dan a conocer el diagnóstico del ecosistema...

Seminario a Profesores a cargo de Juan Carlos Bustamante

El Seminario a Profesores estuvo a cargo de Juan Carlos Bustamante, quien expuso, el pasado 23 de noviembre  su investigación denominada: “Una evaluación de...
Investigación de profesores de ESPAE aceptados por prestigiosas revistas internacionales

Tres trabajos de investigación de profesores de ESPAE aceptados por prestigiosas revistas internacionales

Los trabajos de los profesores Adriana Amaya, Juan Carlos Bustamante y Paola Ochoa han recibido la aceptación para publicar sus investigaciones en revistas de...

Últimas Publicaciones

Automated Detection of Customer Experience through Social Platforms

Bustamante, J. C., L.Kuffo, E.Izquierdo, C.Vaca (2018) Automated Detection of Customer Experience through Social Platforms. Artículo presentado en International Conference on Advanced Research Methods...

The effect of relational capital in export markets: a resource orchestration based approach.

Bustamante, J.C ; Wong, S.  (2018) The effect of relational capital in export markets: a resource orchestration based approach. Artículo presentado en Academy of...

Surpassing the emerging country threshold: Challenges for Business Government

Wong, S. & Bustamante, J.C. (2017) Surpassing the emerging country threshold: Challenges for Business Government. Artículo presentado en la Conferencia Anual BALAS 2017, Santiago,...

In-store Customer Experience: Measurement and economic-relations effects

Bustamante, J.C. (2017) In-store Customer Experience: Measurement and economic-relations effects. Artículo presentado en 16th International Marketing Trends Conference, Madrid, España. Fecha: 2017 Título: In-store Customer Experience: Measurement...